Kızlar karnımda kocaman bi kırmızılık ve şişlik vardı nerdeyse iki hafta oldu ne ucu çıktı ne bişey aşırı agrılıydı bende bunu ya kıl dönmesi dedim yada sivilce sıktım.beyaz tomurcukla sıvı geldi ama hala aşırı sert ve çok geniş bi alanda çıkmıyo hamile oldugum için de bastıramıyorum.simdi internetten bakınca içime kurt düştü çıban oldugunu anladım.böyle zaten sıkınca bi elim ayagım boşaldı hayatımda ilk defa yaşıyorum napmam lazım kana falan karışır mı?