Metehanimm ben de ne zamandır bu konuda başlık açmak istiyordum benim de 50 günlük bebeğim var dediğin gibi 3 5 dk anca emiyor bu yüzden sık sık emzirmeye çalışıyorum doktor da kilo takibi istedi ikinci ayında gitcez. Bir de reflüsü var emdigini çıkarıyor o yüzden mi kısa kısa emiyor bilemiyorum ama çok üzülüyorum