Öncelikle iyi geceler herkeze, oğluma 1 günlük kan damlasini vermeyi unuttum normalde hic aklimdan çıkmazdi bugün nasil olduysa unutmuşum sağlık ocağındaki hemsire kesinlikle ihmal etme demişti aklima takıldı 1 gün vermediğimden bişey olurmu acaba biri beni aydınlatsa çok memnun olurum kendimi çok kötü hissediyorum unuttuğum için😖