Bundan bir hafta 10 gün öncesine kadar grip olmuştu bebeğim acile götürdüm aşırı geniz akıntısı boğaz enfeksiyonu balgamli öksürük olduğunu söyledi ara ara ateşi çıkıyordu antibiyotik yazdı düzenli şekilde kullanıyordum tam atlatır gibi oldu bu gece yine seste kısılma öksürük hapsirma başladı ve huzursuz daha ne yapabilirim bilmiyorum varmi antibiyotige rağmen bebeği hâla grip olan