Afram96 bizde 4 gun sonra 8 aylık oluyoruz, aynı şekilde geri geri emekliyor, dönüyor, sürekli yürümek istiyor , anne baba diyor ablamız da oldugu icin oyalarken sorun yaşamıyorum beraber oyuncaklarla oturup oynuyorlar. Onun haricinde ek gıda da güzel gidiyor :)