Kızlar bebegim 18 aylik. 1 haftadır hicbir şey yemiyor. 200 gr vermis 8kilo900gram a düşmüş.
Hep istahsizdi. Cinko, multimix, balık yağı, buyuvit, viyador piyasadaki bütün iştah ilaçlarını kullandık yok yok yok.
Hiç zorlamadım, zaten öyle şeylere asla gelmez. Ikna olmaz. Tahlilleri temiz çıkıyor. Bütün değerleri iyi ama bu hafta zayıfladığını görünce artık iyice dertlendim. Blw kaşık karışık gidiyoruz, o nasıl istiyorsa öyle. Dökülen sacilana asla kızmam. Yeter ki yesin diyorum ama olmuyor olmuyor