Ssay Merhaba anneler, doğum yapalı 8 ay oldu saçlarım tutam tutam dökülüyor çok uzun değil omzumun hemen üstünde. Daha kısa kestirsem dökülmesi azalır mı sizce deneyen var mı ?
Deletedmom_61 Ssay azalmıyor ama ben hamilelikten önce bı şampuan kullanıyordum doktor demişti ilk yıkamada kesmişti azalmıştı yine aldım bu 4.kullanişim baya farketti avuç avuç dökülüyordu çünkü cystiphane diye araştırın isterseniz bı
AyazisMom Ssay revox at kuyrugu şampuanı kullan canım sofora indiriyor saç dökülmesini saçları yumuşatmıyor ama banyodan çıkarken böyle bayaa bayaa kazık gibi oluyor tabiri caizse fakat biraz kuruyunca gayet rahat taranıyor ☺️
SCerenY Ssay demirinize baktırdınız mı? Demir eksikliğinde de avuç avuç saç dökülmesi oluyor ben yaşamıştım daha önce
SCerenY Ssay o zamaan davines diye marka bir şampuan var trendyolda da satılıyor dökülmeye karşı inanılmaz etkili onu deneyebilirsiniz ☺️
Afram96 Ssay ben kestirdim de ise yaramadi vallahi.. max derma diye sampuana basladim direk durdu dokulmesi eczaneden aliyorum tavsiye ederim kel kalcam zannediyodum inan ki
Ssay Afram96 baya şampuan tavsiyesi geldi bugune kadar hiçbişey yapmadığıma üzüldüm şuan bakacagım teşekkür ederim ☺️
Beyzolas Ssay bende aynı sorunu yaşıyorum bioblasın sarımsaklı şampuanını kullanıyorum azaldı dökülme bu ara