ilahe_yusuf Bebeğinizin kilosu,doğum kilosu ve genel olarak genetik anne baba kilosuna göre değerlendiriliyor bence kafanıza takmayın her çocuk aynı değil önemli olan sağlıklı olması gerisi boş 🥰 benimde 21 aylık kızım 10 kilo 36 hafta 2,650 gram doğdu doktorumuz minyon bir bebek ve düşük doğum kilosu olarak değerlendirdiği için kilosuna normal bakıyor,bende çok takıyordum ama sağlıklı olduğu için şükrediyorum,bazen iyi yiyor bazen hiç yemiyor aşırı hareketli 1 saniye yerinde durmuyor hep böyle kalmayacaklar bugünler gelip geçecek,böyle şeyler için canınızı sıkmayın sağlıklı olsunlar yeter ki 💗