Busranur34 prensesannesiiiiiiiiii bende merak ediyorum 🤤bir yaşındaki kızım da aynı bide dış cikariyor ki sormayın 👀
prensesannesiiiiiiiiii Polyana en azından dilini ne demek istedigini anliyorsunuz benimki 6 ay ne istiyor hic bilmiorum her ayın zorluğu tabiki ayrı ama küçük oldum mu daha zor
Poyrazin_annesii 3 aylık olduk gece 1 kere uyanıyor bazen hıc uyanmıyor. Diş dönemınde kesin bizde gece saat başı uyanırz
Turkan0909 prensesannesiiiiiiiiii kızım 2 yaşına girecek bu ay içinde 2 hafta önce sütten kestim ve geceleri hiç uyanmıyor çok şükür çok nadir kalkar benim en rahat ettigim zaman şuan sütü kesince nedense hem uykusu agırlaştı öglen uyku saati uzadı ve uykuya geçişimiz kolay olmaya başladı çok şükür 😊🤲🏻🌼🌼
symnsfkmtr41 prensesannesiiiiiiiiii 2 yaşında emmeyi bıraktık. O zaman rahatladık. Bir kere uyanıyor. Zaten kendi yatağında yatıyor.