Linailkay bakın yanlış anlamayın lütfen beni zaten çocuğunuz düşmüş kötü niyetli olarak söylemedim özür dilerim. Ama yanınızda bile olsa 12 yaşında bı çocuk. Her zaman insanın başına gelmez zaten böyle şeyler ilerde bişey olsa siZ daha çok üzülürsünüz o yüzden dedim düşmezse bile sizin gözünüzden kaçar ağzına bişey sokar birden bir sürü örnek verebilirim. Allah çocuğunuzu size bagslasn