Bebeğimde bitmek tükenmek bilmeyen egzama tarzı döküntü kızarıklık var kilosuda hep yavaş ilerledi şuan 7.580 gr ve mama yiyor 8 ayına girecek. Kontrolde dr alerji testi yapalım dedi negatif çıktı hepsi. Neyse alerji yok dedi ama inek sütü için net bişi söyleyemem bi önlem amaçlı deneyelim dedi mama verecem rapor çıkaracam 3 ay inek sütü ve ürünleri yasak. Deneme mamasını içiremedim pekmezle falan tatlandırdım ancak 120 ml içirdim. Anneler siz nasıl yapıyosunuz. Alerji anneleri anlatın biraz sizin sonuçlar nasıl çıkmıştı mamaya alışabildimi bebeler