Rozerinn Rainnnn benim çok şükür emme konusunda bi sorun yok içiyo sütünü ve sürekli yapıyorum zaten ucunu çıkarmaya çalışıyorum ama olmuyo çıkmıyo l
Rainnnn Rozerinn benimde öyleydi ama uç çıkmadan emzirtti eğitimciler valla bende şok oldum ağzına bi soktu allahhh bi emiyor anlatamam sonra evde kolik tuttu gene almadı