Aylakiz0-6
Merhaba, resmen aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim yazmadığımı da yazmışsınız bezini değiştirirken üzerini soyduğumda ya da beşiğe bıraktığımda titriyordu. Ben çok araştırdım araştırdıkça da korkudan öldüm west sendromuna kadar düşündük şüphelendik Sonra soluğu çocuk Nörolojisinde aldık. Doktor video çekin dedi bi de EEG sonucunu görmeden kesin bişey diyemem dedi. Tabi o sürede hayatımızın en zor en kötü 1 haftasını geçirdik. Allah’a çok şükür temiz geldi bizimki doktor gelişimi falan çok iyi dedi ancak o zaman hayata döndük diyebilirim. Siz de iyice gözlemleyin gerekirse video falan çekin kalsın telefonunuzda. Size şunu söyleyeyim içiniz rahat olsun %99 bir şeyi yoktur bebeğinizin ama siz de dikkat edin en ufak şüphede randevu alıp gidin. Bizim korkularımız %90 azaldı oğlum alıştı artık korkmuyor. İnşallah sizinki de bir an önce düzelir🌸