Duyguvural Merhaba kızlar sadece anne sütü içen bebeğinize su veriyormusunuz malum hava çok sıcak oldu
Ebrudrgt Duyguvural ben bugun basladım artık ya verdım bır ıkı cay kasıgı terlıyor bıde cunku. Hemde az emıyor ıcım el vermedi 🙁
Fusun_c Duyguvural anne sütünde su var ama ben yine de emdikten sonra 1-2 çay kaşığı verdim valla 4 aylık benim bebeğim
Duyguvural Ebrudrgt doktoruma sormuştum gerek yok daha dediler ama benim içimde el vermiyor ama yanlış birşeyde yapmak istemiyorum 2 aylık daha bebeğim
Ebrudrgt Duyguvural benımkı 5 aylık olcak artık. Sızınkı kucuk mus alah bagıslasın. Yterı kadar emıyorsa çiş sayısı da yeterlyse Bi sıkıntı olmaz bence ama
minikturta Duyguvural temmuzda doğmuştu çok sıcaktı düşünki sadece tek zibinla duruyordu ekstra birşey giyince isilik oluyordu o zaman da veriyordum çay kaşığı ile abartmamak şartıyla
Duyguvural Ebrudrgt emmesi iyi cok şükür çiş durumuda iyi 6 7 adet sadece çiş değiştiriyorum ama genede acıyorum acaba diyorum annelik işte ☺️Allah sizin evladınızı bağışlasın tüm annelere inş
yaseminbirinci Su vermek istediğiniz zaman yine emzirseniz olmaz mı? Neticede anne sütünün %87’si su 🫣🫣🫣 Şu an mideleri su için elverişli değil diye biliyorum bu sefer meme reddi yaşama sıkıntısı var.
Duyguvural yaseminbirinci evet bende öyle biliyorum ama hani derler ya suyun yerini birşey tutmaz diye ondan sormak istedim
Ebrudrgt Duyguvural sagl canm amin😊 doktorunu dinle sen o daha iyi bilir ya anne sütü su diyorlar zaten karsılıyor dıyorlar bende bu zamana kadar hıc vermedim emmesı azalınca bıde artık biraz daha buyuynce vereyim dedim 😁
M_eymen11 Benimde çocuğum Temmuz ayında doğdu ben iki haftalık tı vermeye başladığımda bi sorun olmadı şımdiye kadar
Asya_- Duyguvural su için çok küçük .vereceksen de 3.ayını doldurmasını bekle bence zaten sütünden alıyordur