Sizinle aynı durumdayım ailelerden farklı şehirde kazandigimin büyük kısmını bakıcısı vermektense ücretsiz izin alıp kendim bakmayı tercih ettim ve size şu kadar söyleyeyim nasip olur da 2. Cocugum olursa annemle aynı şehire gelmiş olsam annem bakacak olsa bile yine 2 yıl ücretsiz izin alırım diye düşünüyorum çünkü ilk 2 yil gercketen bebeklerimiz için çok önemli evet zorlaniyorum borç ödüyoruz belki çocuğuma her gönlümden geçen oyuncağı alamıyorum ama biliyorum ki benim onun yanında olmam, onunla konuşmam,basit bir saklambaç oyunu oynamam bile onun için en pahalı oyuncaklqrdan daha kıymetli ve daha geliştirici. sevgilerimle…