İkizlerim bana çok bağlılar ve henüz cumle kurmuyorlar kelimeler de tek tük cikiyor. Doktorlar sosyallesmesi lazim cocuklarin krese verin diyince kres arastirmaya basladim ama bir de dedikleri sey ikiz cocuklarin siniflarini ayirin. Yani benden bile ayrilamiyorlar birbirlerinden hic ayrilmazlar nasil olur sizce ikizleri krese gonderen anneler burda misiniz ? Lutfen bir oneri ya da bir tavsiye ne olursa acigim tecrubelerinize nasil bir yol izlemeliyim.