Hayırlı geceler kızlar . Aslında tek çocuk felsefem var ama eşim bebek istiyor kardeşi olsun tek kalmasın diyor . Kızım 1 ay sonra 2 yaşına girecek . Uykusu yemesi şükür problemli bir çocuk değil . 1 buçuk yaşından beri pek bi yükü yok. Bana göre kreşe gitsin bi sene dinleneyim az bi yaşadıklarımı unutayım 😂 bebek özleyeyim öyle bi tane daha olsun diyorum. Ama eşim bir büyürler diuor . Sizce yaş aralığı nasıl olmalı ? Tavsiyeniz var mı