bahar6122 benim kızımda 10-11 aylıkken kontrolde çok düşük çıktı. iğne verdi 5 tanesi ard Arda hergun 3/2 si bana, 3/1 serumla karıştırarak kızıma. sonra 3 hafta en son aylık iğne. benimde B12 düşük olduğu için emzirirken geçmemiş ek gıda da iyi gitmiyordu o yüzden çok düşük çıktı sanırım.