Aselinannesi0655 Kızlar napıyorsunuz tecrübeli anneler odalar çok sıcak tulumla yatırıyoruö yazlık tuluma geçicem yakında üstünü örttürmüyor . Eşim odasında yatmadan vantilatör çalıştırırız sonra kapatırız diyo klima zaten olmaz aklıma hiç bişey gelmiyor
Irmakprensesinannesi Aselinannesi0655 valla ediniz 26 27 derece ise tek zibinla yatırın derim tabiki benim görüşüm şahsen kızım 10 aylık askılı zibinla yaptırıyorum cmku sıcak havlar balkon pencere açık uyuyoruz
drn5410 Aselinannesi0655 bizim buralar çok sıcak.. Bazı geceler fenaydı atlet şortla yatırdım üstü de açık.. Birkaç gündür esiyor duruma göre yatırıyorum ama genelde üstümüz açık uyuyoruz çok sıcak gerçekten
Guneskiz48 Aselinannesi0655 odamız 25 derece sadece zibinla yatıyorlar uzerlerini de ortmuyorum geçen yaz hep klima da yattı büyük kızım ikisi de dogduklarinda hep klimaya durdular direk üzerine vurmadığımız sürece hicbirsey olmaz 28 derece çok sıcak ben asla 25 in üzerine çıkmasına izin vermiyorum direk klima acıyorum bebekler sıcağı sevmez rahat uyuyamazlar
simiyyy Odası baya sıcak anladığım kadarıyla. Vantilatör etki eder mi bilmiyorum kısa kollu ve pantolonla yatırsanız olmaz mı mesela kaç derece ölçtünüz mü
Znurr Irmakprensesinannesi ev 28-29 derece ama cesaret edemedim ben ince uzun kollu giydiriyorum üstlerine bir şey örttürmüyorlar diye, kısa kollu ile uyutma zamanı gelmiş midir acaba
drn5410 Aselinannesi0655 2 tog mu 🤭 sizin oralar serin galiba 😅 biz kışın bile 1.7 tog tulumla yatıyorduk 🙈
Aselinannesi0655 drn5410 evet 2 tog ankaradayız eksilere düşüyordu gece çok soguk oluyo evde soguk şuan bile serin ama yavaş yavaş ısınıyorr