luna55 Sorum tam olarak bu.klima taktiramiyorum 2 gun tatile gittik klimadan sesi gitti.vantilator beter. Cocuk sicaktan uyuyamiyor siz nasil yapiyosunuz
ogrtmnanneee luna55 şimdi camı açtım odamın camını ama ses geliyor kapatmak zorunda kaldım evim diğer tüm camları açık ama yine sıcak güneydoğuda yanıyoruz
ymn2019 luna55 cami yarim acarm tada vantilatör duvara dogru açıp.ordan ona gelecek şekilde ayarlarm hic sknti yasamadm cam da sineklik var sorun olmuyr sinek vs bocek üstüde en ince sekilde gydirirm yaz sicaklarnda sadece zibin
UraSsmom luna55 Mutfağın camını açıyorum odalarımızın kapıları da açık oluyo şortla yatıyoruz ama sabaha karşı serin oluyo bacaklarını örtüyorum
1Beybiletto MomQueen 6 ay 9 günlük zibin altında sort üstünde bacaklarını örtecek şekilde Müslin bezide sabaha karşı örtüyorum odam o zaman serinliyor
kokusudalin İnce giydirip ince birşeyle üstünü örtmek daha iyi değil mi. Cam açsanız içeri böcek falan girer e bir de üşür diye düşünüyorum ben.
AnnaKurt Odası tam ortada. Gün boyu panjurunu hiç açmıyorum güneş girmesin diye. Gece de sadece zıbınla yatıyor. Cami açamıyorum sinek doluyor
luna55 AnnaKurt halaa bizim odada yatiyo 8 aylik.oda 27 derece neredeysd odasi baya esiyo ama oraya geciremedim henuz gecirsemde camini acinca hasta olacak.camlarda sineklik var ama cadde üstüyüz lanet olasi trafik hep icerde resmen napicami sasirdim
AnnaKurt luna55 Bizimde cadde üstü sayılır uzun saatler araba var ama odamda yatarken klima açıyordum. Tavana vursun bir şey olmaz ki
luna55 AnnaKurt tatilde farkli odada acip onun odasini serinletelim dedik hasta oldu sesi kisildi oglum biraz narin birde cok terleyen bi cocuk cabuk kapiyo.yaz kiştan daha zormus gercekten
Miskokulu2 Zıbınla yatırıyırum. Bugünlerde rüzgar var. Pencereyi yarım açıyorum zaten beşik köşede değmiyor bile serinlik oluyor. Müslim örtü ile de örtüyorum yinede tabi açık yatıyor ama olsun. İzmirde yaşıyoruz alev alev 🔥
Bluesmommy Çok sıcak olunca balkonun kapısını açıyorum sineklik var pencerelerde. Bir tek zıbınla yatıyor soğuk olursa üzerine pike örtüyorum. 3.5 aylık.
Hayatiseyretmeyegelmisim luna55 cereyan yaptırıyorum yattigimiz odayı açmıyorum içeri odaları açıyorum
Karanhulya Başakşehirdeyım 28 27 derece hava. Zıbın üstüne sıfır kol müslin tulum vantilatör açık ama bebeğe vurmuyor