Bsranne Bebeğim 4 ay 16 günlük beslenme,kilo ve bez sayısı gayet normal.Akşamüzeri bezinde idrarı turuncumsu gibiydi.Burada sıcaklıklar 41 dereceyi buldu.Terden de baya atıyor.Acaba susuz mu kaldı ? Bu arada sadece anne sütü alıyor.Neden olabilir sizce
Merve Bsranne susuz kalmıştır 🥲 kızımda da olmuştu. Böbrek ultrasonu ve idrar tahlili temiz çıkınca doktor su içirin demişti. Su içinde düzelmişti. Hatta ne zaman az su içse yine turunculaşıyordu
Buseliii Bsranne bizimde öyleydi hatta kiremit rengindeydi doktora götürdük doktorumuz susuz kalmış dedi . Anne sütünde sıvı azalması olduğu için yeterli suyu alamadığından turuncumsu yaparmış çişini hatta ve hatta biz yetişkinler bile suyu az içinde özellikle sabahları idrarımız turuncu gibi olur suyu çok içtiğimizde açık renkte olur bebeklerinde öyleymiş . Bol bol sıvı tüket dedi doktorumuz bana oğlum 6 aylık oda Su içmiyor doktorum sen tüket bol bol sıvı dedi
Lilababymom Bsranne çölde bile olsa emdiği sürece başka biseye gerek yok diyor uzmanlar. Bebeğiniz çok küçük midesini boş yere suyla doldurmayın diye de su vermeyin derler ama bir ili çay kaşığı suyun da bi zararı olmaz rahat değilseniz ara ara bir iki kaşık verin isterseniz
1baby1moms Bsranne merhaba benimde oğlum 4. Ay aşısında ateşi 2 gün sürdü ve çok terledi ertesi gün turunculuk oldu idrarında bir kere ben terledi su kaybı yaşadığı için diye düşündüm bol bol yedirdim bir kere de günde su verdim geçti suyu başladım artık bu sayede kabızlıgı da geçti zorla yapıyordu
Bsranne Merve Anne sütü su ihtiyacını karşılıyor diye hep okudum.Bu zamana kadar süt harici bişey vermedim su vermek doğru mudur ki
1baby1moms Bsranne bende öyle okudum ama doktorlar tatile bile gidince çok sıcaklık olacağı için ekstra su verin diyorlar okudum arastırdım baya normal kışın evet anne sütü karşılar ama sıcaklarda terliyorlar sıvı kaybı oluyor