Tıbbi dökümantasyonluk ya da yaşlı bakım okumak istiyorum açıktan. Tüm konuları bitirdim ama soru çözmeye gelince cidden nefret ediyorum. Hangi derslere ağırlık vermem gerekir? Çok konu tekrarı mı yapmalıyım? Hangi derslerin sorularını bol bol çözmeliyim? Tavsiye ettiğiniz tüm dersler soru kitabı var mı?