Merhabalar oğlum 1 hafta sonra 15 aylık olacak . Gece uykusuna dalacağı zaman beni bendem ediyor . Resmen 1 saat sürüyor uykuya dalışı . Sabah 7.30 gibi uyanıp ilk uykusunu 10.30’da yapıyor ikinci uykusunu ise 4 gibi yapıp 5’te uyanıyor . Normalde 21-21.30 civarı uyurdu ama 1 aydır 22.10’ları buluyor uyuması . Var mı tavsiyeniz ? Gerçekten çıldırmak üzereyim