Bisracinarkartal 6.+20 gunluguz Dede diyor Anaane diyor Anne demeye çalışıyor Abaaaa felan dio Baba demeye çalışıyor Gören herkez erken başlamış diyor sizce normalmi erkekmi gecmi sizlerin bebisler ilk ne zaman heceledi
neslicanben Bisracinarkartal ilk kızım 7 aylıkken dede ve baba diyordu sadece :) sonra da bidaha susmak bilmedi 😂😂
bencorapkadiniyim Bisracinarkartal maşallah maşallah maşallah 😍😍ayy ne güzel erken yine yani benm kiz ananne anne demio anca baba
2103mnl 6 aylık bunları diyorsa maşallah benimkide 6 aylık hiç bişey demiyor 😂 daha vakti olduğu için sorun etmiyorum tabi sizinki erken başlamış bence
Bisracinarkartal 2103mnl kız bugun anaaanne dedi hızlı bir sklde 😁 üç kere dedi bugün herzaman konuşmuyor tabi işine gelirse öyle yani
Oguuu26 13 aylık daha babayı anca dedi sizinkine Maşallah eğer anlattığınız gibiyse her bebek farklıdır
Bisracinarkartal Oguuu26 1.5 yaşında tanıdığım oğlu tek.kelime solemiyor olabiliyor cocuktn çocuğa degisir