Hanımlar selam ❤️ Benim bebeğim 7 aylık Anne yanı beşiğinde yatıyordu bu zamana kadar ama artık dönemiyor (biraz deli yatıyor) denemediği içinde ağlıyor ve uyanıyor kendi yatağına geçireyim diyorum ama oda biraz yüksek korumalık vs yapmam lazım. Kullanan anneler siz nasıl tedbirler aldınız bana yardımcı olur musunuz fikirleriniz lazım odanın fotoğrafını ekliyorum https://www.hizliresim.com/1c1aen1