Adelyaneva götürdüm bazı benekler zor olur yemez diyo doktorlar da kan tahlilleri herşeyi çok gğzel şükürler olsun kilosu da boyu da çok iyi ama benim korkum ya hep böyle giderse çiğneme yutma nasıl öğrenecek bunları takıyorum kafama. 5 yaşında abisi var onda böyle şeyler yaşamamıştım ne verdiysem yemişti hergün çeşit çeşit şeyler hazırlar yedirirdim bu yemeyince şimdi üzülüyorum