Kızlar 30 aylık oğlum gecen hafta deneyeyim bezi bıraktırayım dedim bezi çıkardım pijama giydirdim sürekli işemeye başladı tam yenisini giydiriyorum 10 dakka sonra anne bak ne yaptım diyor işemiş günde 20 pijama değiştim normal mi bu ? Yoksa cocuk bez bırakmaya hazır değil mi böyle olunca mecbur bezi geri bağladım fikir verin ne yapayım sürekli işemesi normal mi bez çıkınca