Prensesannesi63 ay hiç sorma ya benimki birde bayram günleriydi gelen çok oluyordu, o kadar iyi anlıyorum ki seni benim 38. Günde kesildi kanama yarın 40ım çıkıyor, ama o koku kanamanın yoğun olduğu zamanlarda oluyordu. İlk günlerde yoğun kanama var sonra hafiftir hafif oldumu geçer koku