babylove3003 Bugün bebeğim 2. Ay aşısı oldu çok huzursuz bu normalmiş öyle biliyorum ama tam uykuya dalıcakken ğığğ yapıp uyanıyor, inliyor bu da mı aşıdan sizce ama boğazında sanki bişey varmış gibi
sevim_kos babylove3003 boğazd şişkinlik alerji belirtisi olabilir. Huzursuzluk aşıdandır ama dilde boğazda şişlik ağır alerji belirtileridir doktora gitmeniz gerekir şişse eğer