kubraztrk Sezeryan olali 6 gün oldu ve kanamam artiyor surekli normalmi bu birde kan pıhtısı düşüyor titreme tutuyor doktoruma gitmelimiyim sizce yoksa sizfede oldumu ?
Sumbul1 kubraztrk Bende ilk günler çok oldu 10.gün neredeyse bitti ama kişiden kişiye değişirmiş canım kan pıhtısı şeklinde bendede oluyor titreme kan kaybettiğin için mi oluyor acaba kan ilacı alıyor musun? Doktoruna bir mesaj atma imkanın varsa sor bence
Eliifbasar kubraztrk Kanama kırkına kadar surebilir canim, azalarak devam ediyor ama hep yoğun olmuyor yani en azindan benim öyle. Titremede vücut sivi kaybettigi icin bol bol su icmelisin gunde 3-4 litre kadar.
Eliftuba kubraztrk dpktpra git bence bana ebe kanaman artarsa mutlaka haber ver demişti nolur nolmaz görün bi
Mrymrn kubraztrk titreme o dönemde bendede olmuştu ve kanamam artik baya bi çoğaldı crp değerlerim yükselmiş
Eliifbasar kubraztrk Hepimiz öyleyiz 🙂 1 elimde sise bi elimde bebegimle dolasiyoruz evin içinde yoksa başka türlü firsat kalmiyor dedigin gibi.
Zeliha0606 kubraztrk 5 gün oldu bende sezeryan olalı düne kadar inanılmaz agrım vardı. Dün bi anda bi kan pırtısı boşaldı WC'ye girince bi an irkildim inanılmaz fazlaydı ciğer gibiydi, sonrasında bir rahatlama geldi ne agrım kaldı ne sızım
bebegimomer Kızlar sezeryan ameliyatı sırasında doktorlar bebegin eşini falan temizliyorlar mi karından? Biliyor musunuz?
Mrymrn bebegimomer temizlemeyip napcaklardi cnm tabiki temizliyorlar ama bazı doktorlar unutuyormuş orda nasıl bir dalginliksa artik😕
kubraztrk [bilinmeyen] ilk sezeryan ve normal geçti ama kanamam normal gibi gelmiyor bana yarin gidicem bir doktora bilim😕😕
Cimcimelerinnnesi Kızlar Merhaba bende sezeryan olalı 32 gün oldu . Ilk 2 hafta kanamam oldu adet şeklinde ve bitti . 2 hafta kadar da tertemiz gezdim. Dun sabah kalktım cok açık pembe renkte kan gelmiş . Bu kanamam gun boyu artarak devam etti ve aynı adet kanaması gibi oldu . Yani 2 gündür adetli gibiyim normal geliyor kanama oyle parca şeklinde falan değil ama kırmızı kan yani pembe de degil. Acaba 32 gunde adet olmus olabilirmiyim?
Ercanekininannesi Bence doktora görün ben sezeryan olalı on gün oldu kanamam nerdeyse yokk sadece arada kahverengi lekelenme oluyo o kadar. Titreme de ilk gün oldu sadece sonra hiç olmadı
Zeynepkaya Benim doğum yapalı 43gün oldu hale kanamam var bitmedi gitti sizin kaç hün sürdü acaba normalmı tam bitiyor diyorum gene başlıyor
Nily kubraztrk 10gun oldu Kanamam azaldi baya ama hic parcali falan olmadi cok sukur olursa doktor gel demisti Titreme gecen banada oldu sitma gbi bisey Usudum donuyodum nerdeyse :))