merhaba hanımlar,
Öncelikle bebeklerinizi pusete koyduğunuz da aman ha aman kemeri takmadan kullanmayın. 5 dklık mesafe olsa bile.
Bugün sağlık ocağına kontrole giderken pusetin kemerini unuttuğum için bebeğim betona yüzüstü düştü. Komşularımın desteği ile sakinleşti bebeğim ama ben çok kötüyüm. Doktora götürdük bir sorun çıkmadı. Beyin tomografisi istedi ama bebekler için sakıncalı olduğu için siz bilirsiniz dedi, bir de onun zararını vermek istemedik ve çektirmedik. İnanın gözümün önünden gitmiyo o yerdeki hali çok kötüyüm ve kendimi affedemiyorum. Ben nasıl aptallık edip unuttum kemeri, nasıl sorumsuzluktur bu kendimi parçalıyorum uyuyamıyorum. Düştükten sonra su verdim dayanamadım yüzünü yıkadım 2-3saat uyutmadım . çok şükür düzeni aynı gülmeleri emmeleri kaka çiş yapması aynı. Ne şişlik ne kızartma ne morarma olmadı. İnşallah bişeyiy yoktur ama ben psik. Olarak hiç iyi değilim sizle dertleşmek istedim. Hayırlı geceler