İyi akşamlar. evim 27 28 dereceyi buluyor uyurken kolsuz zıbın ve bir kısa kol pijama takımıyla yatırıyorum üzerine pike örtüyorum ancak bebeğim terliyor, üzerini örtmezsem kolları ayakları soğuk oluyor. kendimde gece üzerimi örtmezsem üşüyorum, sıcaklık gece 24 e kadar düşüyor camlar açık. siz nasıl giysiriyorsunuz ya da uyku tulumu kullananlar bu derecede kaç tog uyku tulumu kullanmalıyım içine ne giydirmeliyim çözümsüz kaldım.