Merhaba benim kızımda 3 bucuk aylık sizin söylediğiniz dönemde bizde çok zorluk çektik uyuma konusunda inanılmaz çığlık çığlığa ağlıyordu ama içinizi rahatlatmak istiyorum şuan düzeldi benim kızım şimdi daha az ağlıyor ben gün içinde biraz daha yoruyorum onu mesela balkonda güneşleniyoruz hergün duş alıyoruz falan bunlar bize iyi geldi şimdi daha rahat uyuyor kızım. Yine ağlıyor ağlamıyor değil ama eskiye göre çok çok az ağlıyor biz uzun süredir piş piş sesiyle uyuyoruz uykusu geldiğinde piş piş sesini açıyorum başını omzuma yaslayıp kucagımda biraz tutarak kendini rahatlamasını sağlıyorum uykusu iyice gelince (ben gün içinde evde bebek arabasında uyutuyorum) arabasına koyuyorum hafif hafif salladığımda uyuyor ha uyumaz biraz daha mızmızlanırsa yine kucagıma alıp sakinleştiriyorum inanın 5 dk bile tutmuyorum kucagımda. Bu şekilde çok daha rahat uykuya geçiyor. Sizde deneyin belki sizede iyi gelir. Biraz sabırlı olun GEÇECEK🫠🥲🥲