baharmsc
Benimde bebegim 2 ay 14 gunluk, sizin bebeğinizin zamanlarinda saat basi ya da 40 dakika bir uyanip emip geri yatiyordu en fazla 10 dakika emmistir. 40 i ciktiktan sonra kolik degil cok sukur kendisi bir duzen olusturdu. 10:30 da en gec gece uykusuna geciyor, ilk yattigi zaman 2 ya da 3 saat uyuyor ikinci yattiginda 2 saat ya da 1.30 saat uyuyor sonrasinda sabah 7 ye kadar saat basi kalkiyor. Gece emmeleride suan oyle cok uzun degil gunduz de degil. Bebek belirliyor bunu internette yazılanlar fasa fiso bu konuda 😂 ya 5 dk ya da 10 dk emip birakiyor, aciktiginda da emziriyorum. Cok sukur kilo alimi felan iyi. Bebeğinize birakin boyle seyleri cok dusunmeyin su akiyor ve bebekler kendi yollarini buluyor valla :)