Nefeslinam Merhaba hanımlar 8 aylık bebegım var bir haftadır adet görmedım test yaptm brşy çikmadı sizce neden olabır bu durumu yaşayan varmı endişelenmelimyim doktora gtmelimiym anlamadım ya
Deletedmom00881 Nefeslinam gebelik yoksa stres, hormonların değişimi etkilemiş olabilir canım hormonlara baktırabilirsiniz..
Laden Nefeslinam bende aynı durumdayım. 9 gün oldu. Test yapıyorum negatif çıkıyor ama gelen giden yok🙈 mevsimsel yada stres kaynaklı olabilir🌺