keremin-annesi22 Sedaalya benimde 600gr falan olcak galiba acaba az mı diye düşünüyorum inşallah normaldir
Sedaalya Benim doktorum normal dedi. Sadece kiloya bakılmıyor boy ve baş çevreside önemli. Mesala 1 ayda 4 cm uzamış doktorum çok çok iyi dedi.Kilo içinde 500 gramın altına düşmediğimiz sürece problem yok dedi