ecee034 Resmen yatırınca ağlıyor memeyi bile oturarak emmek istiyor sağına dönmeye başladı yuvarlana yuvarlana oturmaya çalışıyor resmen ellerime asılıp kalkmaya çalışıyor oturtsam bir sakıncası olur mu?
yagmursarya ecee034 benim kızım da öyleydi, oturttum valla inşallah kötü etkisi yoktur. Şimdi de ellerime tutunarak ayaklarının üzerine kalkıyor şuan 19 haftalık