Kullanımı hiç pratik değil. Arkasında ve yakasinda 2 tane ilik var. Deli gomlegi gibi. Çocuğum çok sıkıldı takamiyor. Onun yerine bimden almıştık geçen yaz onu kullanıyoruz. Temizlik için de kaltinti birakmayan bir biberon temizleyicisi ile (Green mom) temizliyorum. Oioiyi de onunla temizledim koku falan olmuyor