Oğlum tam 1 yıl önce 1800 gram olarak dünyaya geldi çok zorlu bir süreçten geçtik. Meme reddi mama reddi Laktoz alerjileri korona 6. Hastalık diş vs vs. Yani anladığınız kadarıyla kolay olmadı 1 yaşına gelmemiz. Beni hiç emmesi naptiysam sagarak anca 2 ay geldi sütüm sonra bıçak gibi kesildi. 5.ayindada tamamen biberonu bıraktı öyle kaşıkla falan besledim şuan herşey yediriyorum ama gelişimi çok geride kaldı şuan 8 buçuk kg falan . Benim gibi bebeği gelişimi geride olan anneler neler yaptığınız bebeğiniz nasıl düzeldi ? Vitamin vs kullandınız mı ? Bilgilerinize ve desteğinize ihtiyacım var