DefneMeva0411 Bebeğim yarın 8 aylık olacak. Emmeyi maalesef ki bıraktı artık günde 2 max 3 kez emiyor oda 5 dk felan. Ben de mama takviyesi yapıyorum ee tabi bir de ek gıda var. 150 ml anca içiyor. Siz kaç kez mama veriyorsunuz ve kaç cc söyler misiniz?
Nursena0606 DefneMeva0411 8 ay 5 günlük oğlum var. Günde Max 5 kez 150 cc mama içiyor. Ek gıda sabah kahvaltısı, öğlen ara öğün, akşam yemek şeklinde gidiyoruz.
Nursena0606 DefneMeva0411 evet maalesef. Birçok kez uyanıyor. Ama acıktığı için değil sanırım birkaç gündür sinek yüzüne uyanıyor. Mama için akşam uyuduğu saate bağlı olarak 1 kez saat 1 de bir kez de 5 de uyanıyor.
DefneMeva0411 Nursena0606 Bizde aynı. Benim kızım da sıcaktan uyuyamıyor ya aşırı terliyor. Çişli bez sayısı nasıl? Kızımın baya azaldı ben de terlediğine bağlıyorum🥹
KeremAlinin_annesi DefneMeva0411 Benimde oğlum 7.5 aylık çişli bez sayısı azaldı artık bol bol su veriyorum çok terliyor
Nursena0606 DefneMeva0411 bez sayısı normal ama eskiden geceleri taşma yaşardık şimdi olmuyor. Onun dışında gündüz falan çişini yapıyor. Ben gece gündüz su veriyorum. Alıştırma bardağını oyuncaklarının içine koyuyorum. Eline geçtikçe içiyor.
DefneMeva0411 KeremAlinin_annesi Bebeğim hep isilik oldu evimiz en üst kat çatının da sıcağı geliyor yanıyoruz evde. Bol su içiriyorum ama yine de az yapıyor
DefneMeva0411 Nursena0606 Bizde aynı. Ben de sürekli su veriyorum ama sizin gibi yapıyım o zaman daha çok içer belki