Zezemeze Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var emziriyorum. Korkunç bir diş ağrısı çekiyorum şu an delirmek üzereyim. Parol aldım fayda etmedi majezik içmek olmaz diye biliyorum ama alırsam ne olur ciddi bir zararı var mı deliricem lütfen yardım edin.
Rojdaa Zezemeze Muhtemelen iltihap vardır doktora gitmeniz de fayda var emziren annelerin kullanabildiği antibiyotik verir rahat edersiniz
turkan-5 Zezemeze sadece parol içiliyor da ben gargara kullanmıştım dis acile gidip alın bana çok faydası olmustu
turkan-5 Zezemeze 1 ay önce çektim antibiyotik veriyorlar benim bebeğim 9 aylik en hafif antibiyotikte bile 6 saat emzirme dedi bana içemedim yani o kadar saat durmaz bebegim çünkü sonra sabah akşam gargara cok iyi gekdi