madrefelice Kızlar kenik kaynattım bugün ama suyunu fazla koymuşum galiba birde koyduğum saati unutmultum muhtemelen 7-8 saat kaynadı bu su yinede yararlımıdır bebeğime içiriyimmi napıyım
Derinsmommm madrefelice en az 12 saat kısık ateste pişmesini öneriyorlar ama böylede yaralıdır bence kullanın tabii ki. İmkanınız varsa biraz daha kaynatın kısık ateşte
neslicanben madrefelice hiçbişey olmaz içirebilirsin. Aklında olsun kısık ateşte uzun süre pişer ve o koyduğun kemik ilikler eriyene kadar da dewam eder. Minik minik parçalar halinde kalıyor
madrefelice Derinsmommm ya ben sabah 8 de koydum sanmıştım meğer 11 de koymuşum öyle olunca kemikleri attım az kaynadığını sonradan farkettim yazık oldu