Kızlar selam, 1,5 aylık bebişim var emzirmek için uyandırıyorum ancak öyle derin uyuyor ki ne yapsam fayda yok. Ayak altı gıdıklama, burnu sıkma, altını açma,yüzünü nemli bezle silme.. yani uyanıp memeyi alması için rahat yarım saat geçiyor bazen daha uzun. Nedir bu işin yolu yordamı siz nasıl uyandırıyorsunuz bazen delircek duruma geliyorum ben mi beceremiyorum diye