Merhaba kızlar. Bebeğim 5 ay 20 günlük. 1 haftadır kaşık maması başladım ve emziriyorum sadece, biberon alışkanlığı yok. Güneydoğuda çok sıcak bir ilde oturuyoruz şuan ve bebeğim günde sadece 3 kere çiş yapıyor. Bezi neredeyse 6 saat kuru kalıyor ve idrar rengi koyulaştı. Su içirmeye de çalışıyorum sık sık . Emzirmeyi teklif ediyorum azıcık emip bırakıyor ilgisi başka yerde hep. Boyu genetik olarak uzun o yüzden de kilosu normal aralıkta görünüyor ama baya zayıf. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım suyu nasıl vermeliyim. Bazen biberonla bzen kaşıkla veriyorum suyu. Sütüm de var ama çok acıkmadan emmiyor. Kaka da yapmaz oldu . Normalde günde 3 defa yapardı şimdi 2 günde bir filan. Acaba meyve püresi kattım diye mi oldu mamasına? Bilenler yardımcı olsun lütfen özellikle çiş konusu beni korkutuyor 😥😕