AA201207 1.5 yıl oldu doğum yapalı emziriyorum henüz adet olmadım aynı zamanda pko var. Kahverengi lekelenmelerim oluyo sümüksü yapılar olabiliyo içinde böyle bir durum yaşayan var mı rahim duvarı incelmesiyle ilgili olabilir mi yada emzirmeden kaynaklı hormonlarla ilgili bir dengesizlikten dolayı mıdır
Henakiz Ben de çok geç regl olanlardanım. 13,5 ay sonra oldum. İlk reglimden 3 hafta sonra kahverengi leke geldi birkaç gün. Doktoruma danıştım. Bir süre normal dedi. Yine de görünmediyseniz bir doktora görünün.
AA201207 Henakiz teşekkür ederim gitcem önümüzdeki hafta. Siz bu bahsettiğiniz durumu yaşadığınızda emziriyor muydunuz peki