elifsensu Bu durumu yaşayan var mı bebegım doğduğunda 12,71 iki gün sonra 13,75 iki gün sonra 14,44 cıktı yarın da kontrol var tiroide bakılacak , ben hamileliğimde 25 mg tiroid ilacı kullandım bunun etkisi olur mu?
Eim2305 elifsensu Canim benim bebegim 12 gunluk 2 3 gundur sarılık gibi diyebilirim yani sonradan olduğunda geciyor zamanla dedi doktor ama ilk hafta falan önemli dedi sariligi gecitmeye çalışıyorum uyuyor emmiyor uyandiramiyorum zorla agzina tikamaya calisiyorum çünkü emerek atacak dedi doktorumuz gece sutum yetmiyor mama ile takviye ediyorum sirf ac kalmasin diye suan
Deletedmom_123 Bu çıkan değerler tiroit değerleri mi sarılık değerleri mi satılıksa kullandığınız ilaçlarla vs alakası yok çoğu bebekte oluyor eğer sarılık uzarsa o zaman tahliller yapılıyor ki çoğu zaman bi sonuç çıkmıyor sonuç anne sütü sarılığı oluyor o da zamanla azalıyor
elifsensu Deletedmom_123 evet sarılık değerleriydi azalma eğilimi başladı cok şükür sürekli besliyorum
Ummumuhsin Tiroidine bakılması lazım ama sarılık da çok ilerlerse ışın tedavisi önerebilir dr. İlk 10 gün içinde çok yükselmesi tehlikeli diye biliyorum
elifsensu Eim2305 evet ben de bugun 8. gündeyim azalma eğilimine girdi 2 saatte bir emziriyorum uyanmadığı için sütü sağıp biberonla veriyorum memeyi alamıyor uykuda
Eim2305 elifsensu Evet ya o problem aslında alsalar memeyi ama iste yenidogan bide sarılık da cok fZla uyku veriyor 🤷🏼♀️😔 bir sekilde atlaticaz artik her bebekte oluyor genel olarak zaten