DenizAlpinAnnesi Bugün kresten aradilar grupta el ayak hastaöigi geciren bir cocul varmis bugün oglum mizmiz mis cok aglamis ayaklarinda suan kirmizi nokta nokta biseyler cikmis ama hic atesi olmadi , bu hastalikta illa önxe ates olmasimi lazim
Kubra3525 DenizAlpinAnnesi ateş degilde tüm vücutta aşırı derecede döküntüler oluyor igne gibi sivri oturup kalkarken bile aglıyor çok kötü bi hastalık umarm degildir kardeşim olmuştu
Vortex DenizAlpinAnnesi oglum tam bir yaş gününe günler kala geçirdi. El ayak hastalıgıyla 6. Hastalıgı karıstırmayın gerçi 6.hastalık her yasta olur mu bilmiyorum. 6. Hastalıkta ates yüksek ates bitimi döküntü oldu. 8-9aylıktı. El ayak hastalıgında sürekli düşmeyen ateşle birlikte su çiçeğine benzer görüntü de oldu ikisi birdi bizde yani
ofkelisirin DenizAlpinAnnesi biz atlattık ama döküntü kırmızı olarak oldu yara sivri batma gibi olmadı ateş oldu 1 gün çok yüksek ama 3 4 güne geçti huzursuzluk çok fazlaydı bziim ağzında yaralar oldu Bi ağız ve boğazına bakın bence herkeste aynı olmuyor
DenizAlpinAnnesi Kubra3525 bilmiyorum heryer önce ates sonra döküntü cikiyor yaziyor ana atesi hic olmadi o degilse neki bu ayagindakiler :/
Dondurmalikahve DenizAlpinAnnesi Fotoğraf atabilir mısınız ben ateşsiz olmaz diye biliyorum oğlum geçen yıl geçirmişti hastalığı
Dondurmalikahve DenizAlpinAnnesi döküntülüler karından gövde kısmındam başladı ise 6. hastalık bi de 5. hastalık var o nasıl olur tam bilmiyorum. Bi de şu var 6. hastalıkta yüksek ateşin bitiminden itibaren gövdeden başlayıp elllere ayaklara kadar döküntü oluyor.
DenizAlpinAnnesi Dondurmalikahve suan atesi cikmaya basladi ve ayaklarindan haric hic biyerde yok döküntü suan
DenizAlpinAnnesi Dondurmalikahve agizdada yaralar olusmaya basladi bugünden itibaren , bu agiz yaralarina ne iyi gelir cok kötü su icemiyor bile
Dondurmalikahve DenizAlpinAnnesi El ayak ağız olabilir bence bi doktora götürün ilaç yazsın yaralar su toplamış gibiyse el ayak ağız hastalığıdır.
DenizAlpinAnnesi Dondurmalikahve götürdüm henüz baslangic olabilir dediler kesin birsey söylemek icin beklemek lazimmis agri kesici verdiler sadece vücudunda hic bir yara yok ayaklarinda kirmizi nokta ve agiz ici yarasi var sadece bugün 3. gün
DenizAlpinAnnesi ofkelisirin evet agiz icinde yaralar olustu döküntü sadece ayaklarinda 3. gün daha fazlasi olurmu bilmem , yemek yiyemiyor su icemiyor siz nasil ilerlediniz
ofkelisirin DenizAlpinAnnesi emzirdim bol bol bide karadut şurubu veridim ağız yarasına iyi geldi canım doktora danışıp verebilirsin 1 çay kaşığı
ofkelisirin DenizAlpinAnnesi biz 5 6 gün çektik ama ateş az sürdü döküntü çoğalmadı sırtında vardı benek olarak duş aldırırsan sürtme bide
Kuzularinanasi DenizAlpinAnnesi hafif atlatan yokmu.ates yok bizde ufak avuc icinde dokuntu var ,dilinde 1 tane kabariklik var