Erdempasam Oglum 4 aylik oldu ve demir damlasina başlayacağız. Saglik ocagi vegaferon verdi. Başlıkta yazdigim diger damlalardan farki var mi? Hangisi daha iyidir anneler?
Sumeyraas Erdempasam ferro sanol ve ferro zinc biliyorum. Demir depoları boş diye oğluma vermiştim. Biraz Demir açısından yoğunlar. Ve diş boyuyor maalesef. Ocean ile başlayabilirsiniz.
FatmaKrbkl Erdempasam ocean düşünmüyorum yazmışsınız bende ocean kullanmıştım memnunduk, sideferi de kullanıp memnun kalan çok fazla ☺️
deniiiza Erdempasam saglik ocagi vegaferon veriyor. Ben arastirip paraben bulundurdugunu icerigin temiz olmadigini gördüm. Sonra arastirmalarim sonucunda bestiron da karar kaldim. Hemen aldim. 3 gundur severek iciyor. Portakalli tadi da güzel. İcerisinde saf zeytinyağı ve c vitamini de barındırıyor. Hicbir katki madde yok temiz icerik. Emilimi de cok iyiymis. Tavsiye ederim
Erdempasam Sumeyraas bir cok anne oceani kullanip çocuklarının demir depolarinin bos oldugunu yazmis o yuzden kullanmak istemiyorum. Tesekkur ederim cevabiniza.
ly35 bana demir takviyelerinin en babası ferrum ama içirmek çok zor demişti doktorum. sidefer kullandık 1 yaşa kadar, demiri gayet iyi çıktı kan tahlilinde
Erdempasam FatmaKrbkl anneler icirme konusunda sıkıntı yasamadiklarini soylemisler ama sanki degerleri de yukseltmiyor. Ya da her bebekte ayni etkiyi yaratmıyor. Sideferi bende araştıracağım tesekkurler canim.
Minnosanne06 Bizim çocuk doktorumuz da bize Ferro sanol b (Şurup) yazdı,şu an ikinci kutuya geçtik 7ay 2 günlüğüz. Bir sıkıntı görmedik
Erdempasam deniiiza demir depolarini dolduracak kadar etkili mi acaba? Bestiron markasini da arastirayim canim teşekkürler.
Minnosanne06 Erdempasam iştahı hiç sorun olmadı kilosu da doğumuna göre olması gereken aralığa gelmiş dedi doktorumuz
deniiiza Erdempasam +2 emilimli. Hizli emildigi icin demir deposu da doluyor. kullananlar çok memnun baya arastirip aldim ben de. Siz de araştırın onerilenleri icinize en sineni alın
Sueris @Erdempasam Newvit kullaniyorum 9. Ay tahlili yaptrmadim kan degerleri.nasil.bilmyrm ay sonu gdicem hastaneye ama severek iciyo ablam.eczaci o onermisti.
Gunesbirce Erdempasam bu arada 9. Ay kan tahlillerinde değerleri de iyi çıktı. Genel olarak memnunuz yani.