zeynepkeskin19 Gul-nur ay sizinki yine sadece ayağı benim kızım 7 aylık ne eli duruyo ne ayağı biberona bile eliyle vuruyo düşürüyo elinin yetmediği yere ayağını vuruyo ve hiçbi zaman ayakları sabit durmaz bi ara ayakları havada uyuyordu 😂😂😂
esleminannesi2 Gul-nur evet o aylarda o kadar çok yapıyordu ki özellikle mama içerken şimdi 18 aylık bıraktı uzun zamandır yapmıyor
Gul-nur Ugurluyolum evet öyleymiş sürekli sallayınca acaba bir derdimi var diye bile düşündüm ilk çocuk olunca tecrübesizlik 🙂