Sudee96 Ayda artık kilo alımımız iyice azaldı sütüm yeterli değil doktor günde 5 kez 60 cc mama ver dedi ama avent var elimde tutmuyor emmiyor bilmiyor çünkü alışık değil hiç vermemiştim mamayı kaşıkla veriyorum çoğunu tükürüyor 🥲 ne yapabilirim gerçekten bilmiyorum artık
Elevka_96 Sudee96 malesef aynı sıkıntı oldu biberon tutmadı avent chicco wee nuk hepsini denedim ek gıda döneminde de suyu e bebekten aldığım bebek suyunun içinde bi başlık var onu tutuyor onunla veriyorum. Alıştırma bardağıda istemedi
Sudee96 Tuba_2020 sizde mi kaşıkla mama veriyorsunuz evet çok zor her sefer üst baş batıyor ve 60 cc için 10 dk uğraşıyorum yıldım artık gerçekten
Tuba_2020 Sudee96 evet maalesef tutmadı awent, wee vb denedim ilk tutup sonra istemiyor.. Ne yapacağımı şaşırdım artık çok üzülüyorum
Sudee96 Yigitsvlm Şırıngayla da tükürüyor çok kabul etmiyor bir de az bir miktar oldmadığı için şırıngaylada aynı şekilde zor
Tuba_2020 Sudee96 Amin inşallah acaba mama mı sevmiyorlar başka alternatif ne olurki henüz çok küçükler.